امیر علیامیر علی، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 1 روز سن داره

تنها برای عزیز دلم

دومین مسافرت در 8 ماهگی

1392/6/31 11:49
نویسنده : مامان
578 بازدید
اشتراک گذاری

خوب من دومین مسافرتم را  با عمه جونی   رفتم جای همگی خالی رفتیم قشم.

چند روز به 92 باقی نماند که عمه اعظم خانه ما مهمان بودن شب که میخواستند برند قشم و ماهم

یک شب تصمیم گرفتیم با انها بریم قشم صبح ان روز راه افتادیم به سمت قشم ویکسر رفیتم بندر عباس

شب را انجا خوابید و فردا صبح حرکت کردیم به طرف بندر پل که بریم قشم که برای اولین بار سوار  شدیم وبرای اولین

بار دریا را دیدیم وشما تو مسافرت خیلی اقا بودید واصلا اذیت نکردید2شب هم قشم ماندیم وبعد برگشتیم

که تو راه برگشت تصادف کردیم خدار و  هزار مرتبه شکر شما چیزی نشدید. فقط دست من ترک خورد

عکسهای سفر را بعدا میگذارم در ادامه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مبین فرفری
27 مرداد 92 17:56
سفر بی خطر عزیزم. اولش از مسافرت رفتنت خوشحال شدم ولی برای تصادف خیلی ناراحت.