امیر علیامیر علی، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 1 روز سن داره

تنها برای عزیز دلم

تولد بابا جون وحید

1392/6/31 11:47
نویسنده : مامان
476 بازدید
اشتراک گذاری

هورااااااااااااااااااااا تولد بابا وحید جونممممممممممممم هسسسسسسسست تولد تولد تولت مبارکککککک

بیا شمعها را     فوت کن که صد سال زنده باشی 

بابا جونم خسته از سر کار امد خانه تاما صداش را شنیدیم لامپها را خاموش کردیم مامانم به من گفت

بعد بابا امد تو خونه مامانم این شکلی شدمن این شکلی بودمبعد مامانم و

بابمبعد مامانماینم بابام

بعدش این شکلی بودیمبعدشم این شکلی

بابای من بهترین بابای دنیاست چون وقتی خسته از سر کار میاید با من

بازی میکنهبابایی الهی ١٢٠ سال سایه ات رو سر منو مامان بمونهبه افتخار بابایی اهنگ وبلاگم را عوص کردم فعلا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

عمو محمد
29 شهریور 92 19:36
سلام
صفحه ای که امروز نوشتید بسیار جالب و نوین است
به ناهید یاد میدهید؟
ممنون بله حتما


الناز مامان طاها
29 شهریور 92 21:09

مبارک باشه........


ممنون گلم.طاهاگلی را ببوس از طرف من