امیر علیامیر علی، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 21 روز سن داره

تنها برای عزیز دلم

من ۲۲ماه شدم

1393/2/8 19:43
نویسنده : مامان
538 بازدید
اشتراک گذاری

مامان میگه من خیلی شیرین شدم کلی کار  یاد گرفتم دست چپ وراستم

را یاد گرفتم  دوتا رنگ را یاد گرفتم کلی کلمه یاد گرفتم بعضی از حیوان هان

را میشناسم رو کتاب نشون میدم سفره را جمع میکنم مامان که از دستم

اعصبانی است میرم اسباب بازی جمع میکنم بعد میام مامان را بوس میکنم

میخندم تا مامان اعصبانیتش کم بشه .راستی جمله هم میگم

اب بده

غذا بده

دد بده=بیرون بریم

بغل بده=بغلم کن

مامان= مامان  بابا=بابا،راضی،راضیه،علی لضا=علیرضا،جوجو=جوجه

دتور=دکتر،مرمر=مریم،اغال=اشغال،نون=نون،چای=چای،اب=اب،هنه=هندوانه،

سیب=سیب،سز=سبز،اتکار=خودکار،ما=ماهی،می=میو یا گربه،م=مگس،نازی=نازی،دست =دستتدردنکنه،

 پر=پرتقال،منه منه=مال منه،باز=باز،وای وای=کار بد کردم .

وازهمه باحال تراین که امیرعلی تو تخیلاتش  غذا درست میکنه برای

 من وبابا  و دهنمون میکنه الهی قربونش بشم ،دادا=دایی،اله=خاله،،عمه=عمه .الام=سلام.

پسندها (3)

نظرات (0)