امیر علیامیر علی، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 1 روز سن داره

تنها برای عزیز دلم

سونو ان تی و جنسیت قتد عسل

1392/5/26 2:04
نویسنده : مامان
2,230 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مامان

 

 من۲۹ بهمن رفتم سونو ان تی وخدا هزار مرتبه شکر شما سالم بودید الهی فدات بشم

ولی اصلا حالم خوب نیست همش معده درد حالت تهو دارم وسر درد ولی وقتی فکر میکنم شما چند

وقت دیگه میای بغلم حالم بتصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.netهتر میشه و تحمل میکنم فرشته ناز مام

 

٥/١/٩١

روز٥ عید که خونه مامان فاطمه بودم ساعت٨ صبح رفتم سونو که از حال شما با خبر بشم و برای تعین

جنسیت البته تو

سونو ان تی گفته بود شما دخملیت برای اینکه مطمءن بشیم دوباره رفتم. واینم بگم که روز قبلم کلی

سیسمونی دخترون گرفته بودیم .خلاصه ساعت ١٠ نوبت من شد وقتی دراز کشیدم روی تخت اولین

چیزی که پرسیدم این بود قلبش میزنه ودکتر با لبخند گفت چرا نزنه وبعد ازم پرسید جنسیتش را

میدونی گفتم دختره گفت نه پسره من که شک شد بودم نمیدونستم چی بگم  تعجب اقاجون کاظم که

دیده بود دیر کردم امد  بود دنبالم وقتی بهش گفتم شما پسر هستیدکلی ذوق کرد بود ومن همچنان در

شک به سر میبردمتعجبدر راه فکر میکردم چجوری به بابا وحید بگم وقتی رسیدیم خانه اقا جون به

مامان فاطمه گفت این قند عسل پسمل گاوچرانو بعد من به بابا وحید زنگ زدم و گفتم ماجرا را بابا وحید

هم تعجب کرده بودتعجبوما موندیم سیسمونی دخترانه حالا خوب شد همه را از یک جا گرفتیم و بردیم پس دادیم وپسملونه گرفیم قربونت بشم الهی

اینم سونو گرافیسونو تعین جنسیت

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)