امیر علیامیر علی، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 1 روز سن داره

تنها برای عزیز دلم

عمل مامان و دوری از تو

1391/9/10 0:57
نویسنده : مامان
275 بازدید
اشتراک گذاری

 ١٠ اذر مامانی رفت بیمارستان میلاد عمل صفرا کنه الهی بمیرم شما را گذاشتم پیش مامان  فاطمه دلم یک دنیا

 

برات تنگ شد بود میگه فردا میشد اصلا زمان نمی گذشت وقتی صبح من میبردند تو اتاق عمل دلم فقط پیش شما بود

وقتی میخواستم بهوش بیام خاله مریم میگفت فقط داد میزدی میگفتی امیر علی چون همش دلم پیش شما بود شب دوم هم عمه اعظم امد پشم واقعا خیلی زحمت من را کشید الهی خداوند بهترین هارا بهش بده

خلاصه  بعد از 3 روز دوری من امدم خونه الهی بمیرم تو مریض شده بودی اسهال خونی که من خیلی ترسید بودم

بابای با خاله مریم شما را بردن دکتر  خلاصه شیرتو دکتر عو ص کرد بود گفته بود شاید به شیر خشک 

حساسیت دار ی خلاص مامان فاطمه برداشتیم بردیم خونمون چون هم شما مریض بودید و هم من

ما مان  فاطمه یک هفته شما  ر ا نگه داشت تا شما بهتر شدید خدااشکر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)