امیر علیامیر علی، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 1 روز سن داره

تنها برای عزیز دلم

معجزه

1392/5/24 0:17
نویسنده : مامان
287 بازدید
اشتراک گذاری

چند روز بعد از امدن به خونه مامان فاطمه شب بعد از رقتن مهمانها من داشتم قربون صدقت میرفتم که یهو شما

 

کبود شدید که من شروع به جیغ زدن کردم مامان فاطمه شما را گرفت هی میزد پشتت من رنگم سفید شد بود

گریه میکردم جیغ میزدم الهی بمیرم بابا جون کاظم گریه میکرد حضرت ابوالفضل (ع) قسم میداد که نفس تو برگرده

که یک دفعه شما شروع به گریه کردی ولی تا 15  دقیقه بعد پاهات کبود بود اخه خیلی کوچولو بودی1700 گرم بود 200 گرم از وقتی دنیا امدی کم کرده بودی

اونشب تا صبح من بالا سرت بیدار بودم جای بخیه هام درد میکرد و اینطوری شد که من یک افسردگی شدید گرفتم

وکل ماه رمضان خونه مامان فاطمه بودیم اخه شما یک روز به ماه رمضان دنیا امدید

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)