امیر علیامیر علی، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 1 روز سن داره

تنها برای عزیز دلم

سلام عزیز دل مامان

1392/5/23 23:38
نویسنده : مامان
302 بازدید
اشتراک گذاری

روز ۳/۱۰/۹۰ خیلی دل وکمرم درد میکرد  اصلا دلم نمیخواست ازمایش بدم با اصرارهمکارها ازمایش دادم

تو همون ازمایشگاهی که کار میکنم خلاص ساعت۱۰ خانم نادری خونم را گرفت حالا بایستی تا ساعت

۱۲ صبر میکردم ولی هیچ امیدی نداشتم تا اینکه ساعت ۱۲ اقای جلیلی امد گفت اگر جوابت مثبت

بود ی شیرینی میدی منم با نا امیدی گفتم میدونم مثبت نیست

که یک دفعه گفت جوابت مثبت از خوشحالی یک جیغ بلند کشیدم همه پرسنل امدند اینور ببینند چه

خبر خانم اعتمادی از شوقش گریه میکرد

اون لحظه هزار بار خدازا شکر کردم  و برای همه منتظرین دعا کردم که زود از انتظار در بیان

 

بعدش زود امدم خونه وبه بابایی گفتم وکلی خوشحال شد شب رفتیم پیش خانم دکتر گفت شما ۴ هفته هستید

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)