امیر علیامیر علی، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 20 روز سن داره

تنها برای عزیز دلم

ممنونم خدایااااااااااااااااااااااا

1392/8/8 13:23
نویسنده : مامان
421 بازدید
اشتراک گذاری

سلاممممممممممممممممممم

 

این سلام یعنی خوشحالم یعنی خیلی خوشحالم

 

یعننی ممنونم از خدا

 

دلم خیلی غریبانه دیشب گرفته بود

 

ولی میگفتم من که خدا نیستم اونجا که ته نا امیدی بود میگفتم

خدا بزرگه خدا خوبه

 

ممنونم که لطف کردی گاهی انقدر مهربانی که یادمان میرود تو

 

مهربان هستی وبعد میفهمیم

 

باید ببخشید تقصیر ما این است که عجولیم شاید هم کم طاقت

 

 

به هر صورت خدای بزرگ ازت ممنونم بخاطر لطف بزرگی که در

حقم کردی

 

ممنونم امیر علی منو شفا دادی امروز با نا امیدی خونه را ترک

کردم

 

منتظر زنگ وحید جان شدم نمیدونم چجوری خیابانها را رد کردم

 

و به ازمایشگاه رسیدم دلم طاقت نیورد دوباره زنگ زدم به

 

وحیدجان

 

که جواب چی شد اونم با خوشحالی گفت دکتر گفته نه تنها اون

 

بیماری نیست بلکه این بچه صحیح وسالم است خدا جونم

 

دوستت دارم ممنونم ازت بوسسسسسسسسس خدا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

الناز مامان طاها
9 آبان 92 2:08
خدا رو هزار مرتبه شكر خيلي خوشحال شدم