امیر علیامیر علی، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 1 روز سن داره

تنها برای عزیز دلم

کارهای که امیر علی نازم یاد گرفته

1392/6/22 19:21
نویسنده : مامان
279 بازدید
اشتراک گذاری

تامیبینم مامان وبابا نماز میخونند دستم را میزارم رو گوشم و میگم الله >لی لی حوضک یاد گرفتم>علاقه

زیادی به کتاب دارم>توپ بازی میکنم>دالی بازی>تازه گیا یاد گرفتم چادر و روسری مامان را میدم بهش بزور

گریه میکنم منو ببر بیرون>تلفن را بر میدارم الو میگم >وچند تا کلمه هم میگم مامان بابا دد الله  من اب  جیز

جیش الهی فدات بشممممممممم بیا بغلمبغل

 

اگر فکر کردید که من فقط میخورم و میخوابم سخت در اشتباه هستیدباور نمیکنید اینم عکسش

 خوب من چقدر کار کنم اخههههههههههه

آخش بالاخره تمام شد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

ساره دختر خاله نفس
17 شهریور 92 21:56
سلام وب خوبی دارید به وب ما سربزنید نظر بدید.با تبادل لینک موافقید؟؟؟؟؟؟



الناز مامان طاها
21 شهریور 92 15:28
واي چه پسر نازو زيبايي،ممنون از اينكه به ما سر زديد